Nieuw reisverslag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu Nieuw reisverslag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu

Nieuw reisverslag

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Sofie

22 December 2013 | Curaçao, Curaçao

Dag allemaal,

Ik zat net te denken wanneer ik mijn laatste reisverslag heb geplaatst en dat is al weer een tijdje geleden. Ik moet dus weer even goed terug denken wat we allemaal gedaan hebben. Ik was bij donderdag gebleven. Ik heb de hele dag gewerkt en savonds lekker thuis geweest. Vrijdag was mijn laatste dagje werken want ik had het hele weekend vrij. We zijn vrijdag avond naar Bermuda geweest met een heel stel. Aan het einde van de avond kwamen we op het idee om te gaan nacht zwemmen op Mambo, dus met 3 auto's aangereden en even een verfrissende duik genomen. Uit stommiteit me muntjes in mijn bh laten zitten dus die was ik kwijt...
Zaterdag was ons hele huis vrij! Woow dat komt echt maar zelde voor. We zijn met ze alle naar Mambo gereden en hebben lekker aan het strand gelegen. We hebben meteen foto's gemaakt voor kerst maar die zien jullie tegen de tijd met kerst wel verschijnen op facobook. Joska even achter de bar weggehaald want die moest er natuurlijk ook op. Ze was de enige die deze dag moest werken helaas. Na lekker weer een kleurtje te hebben gekregen zijn we naar huis gereden en hebben we met ze alle gegeten. Na het eten snel allemaal douche en opmaken want we gingen die avond naar The Opposites in Bermuda. Wat een feestje was dat! Echt leuk. Samen met Michelle en Ines nog de VIP in gekomen om even met ze op de foto te gaan. Zondag was het een mindere dag. Dus zonde om naar een ver strand te rijden als het bewolkt is. Ik heb Ines gehaald en we zijn met Nathalie en Tom naar het strand gereden. We hebben bij Aloha gelegen de hele middag en savonds ben ik met Joska naar Wet en Wild geweest. En toen was het alweer maandag. Maandag weer een dagje gewerkt en ik en Michelle besloten om de Christoffelberg eens een keer te gaan beklimmen en heeeel toevallig waren we dinsdag allebij vrij dus we konde niet meer afhaken. Maandag vroeg naar bed gegaan want de wekker ging dinsdag om 06:00 uur. Zo, vroegte. De wekker gaat en tijd om op te staan. 07:00 uur zaten we in de auto naar Westpunt en om 08:00 uur kwamen we aan bij de berg. Vol goeie moed startte we aan de berg. En oh wat zag die er groot en stijl uit. Naeen zwaar uur lopen hadden we de top bereikt! Als keje eenmaal boven bent vergeet je de zwarte tocht en weetje niet wat je mee maakt. Een uitzicht waar je u tegen zegt. We hebben boven op de top lekler wat gegeten en gedronken en na 1,5 uur gingen we onze afdaling inzetten. Met knikkende knieën naar beneden want af is toch wat enger dan op. Eindelijk! De auto was in zicht dus we konden lekker meteen door rijden maar de Grote Knip. Eenmaal daar aangekomen waaide het heel erg hard dus overal waar je lag kreeg je een blaag zand te over je heen. Heeel vervelend als je wilt slapen omdat die berg je heeft gesloopt. Toch maar besloten om te gaan en dan naar Mambo te rijden. Eerst even een lekker koud Polar biertje gehaald en we zijn gegaan. De polar smaakte zo goed dat we overal langs de weg waakanoënolar konden halen gestopt zijn en er steeds 2 meenamen. Na een uurtjes rijden kwamen we thuis aan en zijn ik en Michelle op bed gaan liggen. Even 3uurtjes bij geslapen want savonds was er een kerstborrel met het werk. Z'n 200 man waren er aanwezig en het was een gezellige avond. Ons kerstpaket nog opgehaald wat bestond uit een heerlijke fles wijn, een kerststol en een pasje met 100NAF erop! Super leuk! Woensdag donderdag en vrijdag weer stage gehad en vrijdag avond voor de verandering weer naar Bermuda geweest. Eerst nog even de happy hour bij Wet en Wild mee gepakt met Michelle en Joska en daarna doorgegaan. Zaterdag was ik lekker vrij en zijn we met een stel uit ons huis naar de Blauwe Kamer gereden op Westpunt. Een stel met de kano's naar de plek gevaren en ik en Tom met de boot mee. Er waren niet genoeg kano's aanwezig wat wij natuurlijk helemaal niet erg vonden. We kwamen aan bij een hele dunne gleuf in een rots. De bedoeling was dat je daar onder door zou zwemmen en dan kwam je uit in eennll grot. Ik ben achtergebleven want vond het dood eng. Eenmaal toen Tom me kwam halen omdat ik dit wel zou durven ben ik toch mee gagaan. Even doorzetten en gaan. Ik ben blij dat ik het gedaan heb want het is echt heel apart. Je komt aan midden in een grot met helder blauw water. Overal zwommen visjes bij je benen en er was prachtig koraal. Daarna heeft de kapitein ons nog even op een onbewoond eilandje afgezet waar we ook nog konden snorkelen. Wat we daar zagen was geweldig. Vissen koraal super mooi. Helaas de camera vergeten maar we komen er vast nog wel terug. Zeker de moeite waard om terug te gaan. Om 17:00 uur richting huis gereden waar we ook nog een lekke bad kregen. De jongens hebben even het bandje verwisseld en we zijn doorgereden naar de Mac. Daar met ze alle gegeten en naar huis doorgereden. Eenmaal thuis aangekomen was de leguaan weg. Dit had ik nog niet vertepd maar er zit al een aantal dagen een leguaan in huis. Het hele huis volgepoept waar hij zich daarna verstopte in de badkuip. Toen we dus thuis kwamen was hij weg en vonden we hem terug in de kast op de badkamer.... onze helding lore heeft een handdoek gepakt en het beest buiten gezet! Daarna ben ik gaan douche en me bedje op gaan zoeken want vandaag moest er weer gewerkt worden. Ik zit dus op kantoor dit verslagje te typen. Vanavond gaan we met ze alle naar Wet en Wild om de laatste keer te stappen met Julie en Nadine. Na 6 weken vakantie vertrekken ze morgen terug naar huis helaas.
Zo, hier laten we het even bij en jullie zien mijn volgende reisverslag snel online.
Ik wil iedereen vast fijne feestdagen wensen en een hopi dushi 2014!!

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Sofie

Actief sinds 13 Okt. 2013
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 19588

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 18 April 2014

Stage op Curaçao

Landen bezocht: