De dagen vliegen voorbij! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu De dagen vliegen voorbij! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu

De dagen vliegen voorbij!

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Sofie

12 December 2013 | Curaçao, Curaçao

Dag allemaal,

We zijn inmiddels al weer 1,5 week verder dus vond het wel weer even tijd voor een verslag. Over mijn werk hoef ik jullie niets meer te vertellen want het is nog steeds het zelfde als altijd. Cruise schepen ophalen en wegbrengen en op kantoor de tours verkopen.
Vorige week dinsdag was ik een dagje vrij samen met Michelle en Chayenne. We zijn met ze 3e eerst naar de bank gereden omdat Mies nog euro's had die ze moest omwisselen. Eindelijk de bank gevonden en vertelde ze ons binnen dat we een paspoort nodig hadden om het geld te kunnen wisselen.... Baal momentje. We zijn toen snel weer naar huis gereden en hebben onze strandspullen gepakt en zijn door gereden naar het strand. Joska moest werken op het strand dus zijn lekker op Aloha gaan liggen. De hele dag lekker liggen bakken en s' avonds lekker niks gedaan. We wilde eigenlijk naar Cinco maar dat konden we allemaal niet meer aan s' avonds. OCH WAT HEBBEN WE HET ZWAAR!!? haha. Nee dat is wel zo, de zon maakt je wel helemaal moe op en dag dus je bent altijd vermoeid.
Woensdag heb ik weer een dagje gewerkt en zijn we s' avonds met Michelle Julie en Lotte naar Cabana geweest. Op een gegeven moment begon het super hard te regenen en iedereen dood onder de parasols of pakte stoelen als paraplu. Eigenlijk vonden Michelle en ik het helemaaaaal niet erg die regen dus zijn gewoon lekker in de regen gaan dansen. Afkoeling! Toen niet te laat naar huis want donderdag moest er gewoon weer gewerkt worden. Donderdag avond hebben we ook lekker een rustig avondje gehad.
Vrijdag weer een dagje gewerkt en vrijdag naar Bermuda gegaan met Natalie Joska en Tom. Na een aantal sambucatjes werd de avond toch nog leuk! We kwamen op het geweldige idee om te gaan nacht zwemmen maar als we dat hadden gedaan waren we denk ik verdronken. Jaa, we hadden genoeg gedronken!
Zaterdag was ik weer een dagje vrij en zijn we met Nathalie Tom en Bianca naar Aloha geweest want Joska was weer aan het werk. Na het strand onverwachts naar Zanzibar door gereden voor de happy hour alleen het begon weer eens te regenen, en als het hier regent dan gaat het er op! Eenmaal allemaal moe terug in de auto naar huis en lekker eten. s' Avonds ben ik toch maar weer mee op stap gegaan met Michelle Tom en Julie naar Bermuda. Ook weer moeten schuilen omdat het weer aan het regenen was maar het was weer een geslaagde avond!
Zondag moest er weer gewerkt worden en heb ik weer de hele dag op kantoor gezeten.
En toen was het al weer maandag... WEER een week voorbij. De dagen vliegen om en as. maandag zijn we al weer 1 maand op het eiland. Mandag heb ik eerst de hele dag gewerkt en daarna snel naar huis gegaan want me lieve vriendin was geland en komt ook stage lopen op Curacao. Na het eten samen met Tom Michelle en Chayenne naar Papagayo gereden om eindelijk Ines weer te zien naar een hele lange tijd. Ik heb samen met haar, haar kamer opgevrolijkt met allemaal foto's en daarna hebben we een filmpje aan gezet.
Dinsdag ook weer gewerkt en s' avonds met Michelle Lisa en Gijsje naar Cinco geweest. Het viel een beetje tegen en we waren moe want niemand was vrij de volgende dag dus we waren op tijd gegaan. Gisteren hebben we weer gewerkt en s' avonds ben ik met Lotte Julie Nadine Suus en Ines naar Cabana geweest. Het was weer een gezellige avond met heerlijke coctails!
En nu typ ik dit verslag op kantoor want het is rustig vandaag. Weinig mensen die en tour boeken dus dan moet ik mezelf maar zien te vermaken. Een aantal afleveringen van me held Roy Donders terug gekeken en een beetje mensen kieken op facebook. Dadelijk ga ik even pauze houden met een collega en dan gaan we maar eens kijken wat we nu gaan terug kijken!
Trouwens.. jullie zullen wel denken dat ik maar heel weinig werk en heeeel veel op stap ga... dat is stiekem ook wel een beetje zo. Ik werk wel veel maar feest ook veel! Moet kunnen toch! Binnenkort gaan we toch maar een beetje cultuur snuiven op me vrije dagen want alleen op het strand liggen ben je ook wel zo klaar mee!

AYO DUSHI'S
x

  • 13 December 2013 - 07:26

    Marlies:

    Moet niet te vaak gebeuren dat met een regenbui iedereen DOOD onder de parasols ligt, wordt het gauw erg stil op het eiland. Hahahaha.
    Ik hoop dat ik snel wat anders kan lezen dan verhalen over stappen en coctails.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Sofie

Actief sinds 13 Okt. 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 19594

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 18 April 2014

Stage op Curaçao

Landen bezocht: