Weer een weekje verder - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu Weer een weekje verder - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu

Weer een weekje verder

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Sofie

04 December 2013 | Curaçao, Curaçao

Dag allemaal,

Een weekje verder dus tijd voor een nieuw reisverslag. Ik was gebleven met vertellen tot vorige week zondag mijn laatste vakantiedag.
Maandag 25 november moesteb Michelle en ik ons melden bij de Pelican desk voor onze eerste werkdag. Onze bazin was nog niet aanwezig dus Susan, ook een stagiaire van het Sea Aquarium gaf ons een rondleiding. We hebben overal gekeken waar we mee te maken zouden krijgen. We werden voorgesteld aan de andere collega's en mochten meteen mee de haaien gaan voeren en aaien. Waar ik opzich best wel bang van was. Maarja je moet je niet laten kennen he, en al helemaal niet op je eerste werkdag. Toen we alles hadden gezien en onze Bazin aanwezig was hebben we een uitleg gehad wat we moeten doen als we op het kantoor zitten. De mensn die een tour willen reserveren kunnen dat bij ons komen doen. We hebben vaak een sunsetof we halen mensen op bij de cruis schepen en brengen ze naar of het Sea aquarium of naar Cabana beach. Ze blijven daar dan 4uurtje en dan halen we de gasten weer op. Omdat we nu in het cruise seizoen zitten hebben we bijna geen tours die we kunnen organiseren zoals snorkelen etc.
We hebben deze dag de hele dag achter de desk gezeten. Om 5uur waren we klagegaanet werken en konden we naar huis toe. Dinsdag had ik een uitslaap dagje want ik hoefde pas om 11:30 uur te beginnen. Michelle en ik gingen de hele dag mee op de boot mensen ophalen en wegbrengen. Daarna nog even op kantoor gezeten en deze werkdag zat er ook weer op. Woensdag was Michelle vrij dus ik was een dagje alleen aan het werk. Ik ben de hele dag weer mee geweest op de boot en de dag liep vrijwel het zelfde als de rest. Donderdag was ik een dagje vrij en ben ik samen met Chayenne Nathalie Joska en Rick naar westpunt gereden en hebben we de hele middag bij Porto Marie gelegen. S avonds zijn we naar Bermuda geweest voor een avondje stappen. Vrijdag moesten we gewoon weer werken dus we maakte het niet te laat. Uh niet laat maar wel genoeg gedronken! Top! Vrijdag dus vroeg aan het werk want om 08:00 uur moesten we de eerste gasten van de cruise schepen ophalen. Gelukkig geen kater of de man met de hamer alleen de vermoeidheid brak door in de middag! Achja niks aan te doen. Na het werk snel naar huis gegaan omdat we met het hele huis bij Lore en haar huisgenoten gingen BBQen. Een gezellige avond gehad en niet al te laat naar bed gegaan. Zaterdag weer een dagje gewerkt en in de avond met ons huis en Lore en haar huisgenoten gaan kingsen en vervolgens naar Bermuda gegaan. Leuke avond gehad dus zondag hebben Tom en ik lekker gelegen op Mambo. S avonds zijn we met ze alle naar Wet and Wild geweest om Lotte haar bday te vieren. Maandag moest er weer gewerkt worden dus niet al te laat naar huis gegaan. Maandag een dagje gewerkt en dinsdag lekker vrij geha. Ik Chayenne en michelle zijn naar Aloha geweest en hebben lekker bij Joska op het strand gelegen. Zo nu weer aan het werk en we spreken mekaar!

Ayo dushi's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Sofie

Actief sinds 13 Okt. 2013
Verslag gelezen: 2195
Totaal aantal bezoekers 19594

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 18 April 2014

Stage op Curaçao

Landen bezocht: