De eerste week - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Sofie

23 November 2013 | Curaçao, Curaçao

Daag allemaal,

Eventjes een reisverslag vanuit Curaçao! Ik zal bij het vertrek beginnen aangezien ik er nog niet aan toe was gekomen omdat het hier zo geweldig is! Ik heb nu nog lekker vakantie tot zondag en maandag begint dan echt het werken!

Maandag om 06:00 uur zaten we in de auto richting Schiphol. Me lieve vriendinnen Denise Marit en Marleen gingen mee om mij uit te zwaaien en natuurlijk mijn papa mama Lotte en Joost. We kwamen om 07:45 uur aan op Schiphol waar als verassing Anouk Lisa en Lindsay stonden te wachten om ons uit te zwaaien. THANKS MEIDEN! Om 08:45 uur was het tijd om afscheid te nemen. Samen met Michelle en haar ouders en Chayenne en haar ouders naar de douane gelopen en toen was het echt tijd om afscheid te gaan nemen... natuurlijk hield ik het niet droog maar gelukkig deed iedereen lekker mee! Om 09:45 uur in het vliegtuig en de vlucht kon gaan beginnen. De reis was goed gegaan en hebben lekker eten en drinken gekregen! Na 10 uurtjes vliegen kwamen we aan op het zonnige Curaçao! Een klap kregen we toen we aankwamen en zijn toen meteen opgehaald door onze bemiddelaar. Ze heeft ons naar ons appartement gebracht op de Caracasbaaiweg! We werden welkom geheten door de andere huisgenoten en huisbaas. Even een korte uitleg, alles regelen voor verblijfsvergunning etc. en ons avontuur kon beginnen! We hebben onze spullen uitgepakt, ons kamertje ingericht en even lekker gechillt. s'Avond hebben we niet veel meer gedaan op het welkoms shotje na! Bedankt people! Het leek wel spiritus! De volgende ochtend zijn we al vroeg de bus gaan pakken naar Lotte. Aangezien wij nog geen auto hadden moesten we met de bus. Men! 1,5 uur gewacht op de bus en daar kwam die eindelijk. Ze komen namelijk wanneer ze zelf willen volgens mij. We hebben die dag lekker bij Lotte haar hotel op het strand gelegen. Bij Papagayo beach! PRACHTIG! Die avond zijn we boodschappen gaan doen en hebben we het weer niet laat gemaakt!
Woensdag zijn Michelle en ik naar onze stage gegaan. We hadden een kennismakingsgesprek en hebben meteen gekeken waar we kwamen te werken! Ik mag niet klagen mensen! Uitkijk op de flamingo's en op Mambo beach. In de middag zijn we naar Mambo beach geweest waar we de hele dag hebben liggen zonnen. s'Avonds lekker een afhaalmaaltijd langs de straat gehaald en daarna door gegaan naar Cabana geweest waar een feestje was. Tom Chayenne en ik hebben het niet laat gemaakt en zijn vroeg naar bed gegaan. Gisteren hebben we de auto gepakt en hebben we Lotte eerst opgehaald. We zijn toen Punda in gegaan. Langs de pontjesbrug gelopen en heerlijk geluncht aan het water. Meteen een telefoonkaartje gehaald voor een Antilliaans nummer. En s'avonds geskyped met pap mam en Joost en later op de avond nog even geskyped met Renate en toen gaan slapen. Vandaag is het vrijdag en zijn we naar klein Curaçao gegaan. Om 06:00 uur ging het wekkertje en om 06:30 uur zaten we in de auto naar de Caracasbaai. Op de boot gegaan en na 2 uur kwamen we aan op een verlaten onbewoond eiland. We gingen ontbijten met ze alle en daarna zijn we meteen gaan snorkelen. Visjes gespot en zeeschildpadden. In de middag hebben we gebbqd. Daarna nog lekker gezwommen en om 15:30 uur zijn we terug gegaan met de boot naar land. Eenmaal thuis allemaal zo rood als een kreeftje. En nu zit ik lekker op de bank met een broodje knakworst!

Ayo!
xxxx uit het zonnige Curaçao

Voor foto's kunnen jullie op facebook kijken, probeer van de week hier ook nog foto's op te zetten!

  • 23 November 2013 - 20:20

    Fam Poos:

    Hoi Sofie, nou dat gaat wel een paar maandjes lukken op dushi korsou. We zijn jaloers maar dat zal je nu je er bent wel begrijpen. Blijf genieten en maak er een mooie tijd van. Groetjes Marc, Petrien, Anouk en Sjoerd.

  • 24 November 2013 - 21:03

    Tantie Dot:

    Hier een bericht uit het beloofde dorp Malden. Heb je alles op de rit, ik las dat morgen je eerste stage heb. Hoe bevalt het huisje en de omgeving. Hier alles goed. Wij wensen jou heel veel succes en zet hem op, jou kennende komt dat allemaal goed. Je hoort nog van ons. Liefs van ome Jo en tantie Dot xxx ♡♡♡

  • 25 November 2013 - 15:12

    Poes:

    Soof! Wat een leuk verhaaltje! Ik begin je toch stiekem al wel te missen hoor! Gelukkig heb jij het helemaal naar je zin!! Ik ben enorm jaloers op je! Geniet er van xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Sofie

Actief sinds 13 Okt. 2013
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 19586

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 18 April 2014

Stage op Curaçao

Landen bezocht: