Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Sofie

09 November 2013 | Nederland, Molenhoek

Hallo allemaal,

Hier mijn eerste verslag op mijn reisblog. Ik heb deze blog aangemaakt zodat de mensen die het leuk vinden kunnen lezen hoe het met me gaat en hoe ik het beleef op Curaçao. Dit is voor mij ook handiger omdat ik anders vaak het zelfde verhaal moet gaan vertellen aan iedereen (was anders ook geen probleem geweest als het wel zou moeten). Ook zal ik hier foto's en eventueel filmpjes op zetten maar ik denk voor de mensen met Facebook dat jullie daar de meeste foto's tegen gaan komen!
Zo als jullie weten ga ik 5 maanden naar de Antillen. Dit voor mijn eindstage voor mijn opleiding. Ik ga werken bij Pelican Boat wat onderdeel is van het Sea Aquarium. Deze organisatie verzorgt boot tours lang alle highlights van Curaçao. Ook geven we onder andere snorkelen en kunnen mensen gaan vissen. Het word dus voor mij veel het water op!
Ik ga wonen op Jan Thiel Beach in een appartement samen met nog 4 andere van mijn school. Daarnaast wonen er ook nog 3 andere die wij nog niet kennen. Ik heb daar mijn eigen kamertje en de woonkamer delen we met ze alle! We zitten dus lekker dicht bij het strand, niet verkeerd toch?
En dan is het bijna 18 november de dag dat ik mijn avontuur ga starten! Ik vlieg die maandag om 09:45 uur en zal rond de Antilliaanse klok om 14:35 aan komen in het zonnige Curaçao.
Hierbij even een kleine introductie over mijn reis en de rest van de verslagen zien jullie wel verschijnen!
Alvast heel veel lees plezier tijdens het lezen van mijn verslagen!

Liefs sofie