Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Sofie Hendriks - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!

Door: Sofie

Blijf op de hoogte en volg Sofie

02 Januari 2014 | Curaçao, Curaçao

Dag lieve mensen,
Als eerste wil ik jullie een gelukkig nieuwjaar wensen en een gezond en liefdevol 2014! Al weer een tijdje geleden dat ik een reisverslag heb geplaatst.
Even terug naar voor de kerst. Op kerstavond hebben we met het hele huis samen gegeten. We hebben lekker gebbqt! Ook had iedereen kadotjes gekocht voor maximaal 5 gulden per stuk en hebben we daarna een dobbelspel er mee gedaan. We hebben een leuke gezellige avond gehad samen en de avond afgesloten in Omundo. Op eerste kerstdag heb ik eerst heelijk uitgeslapen. Toen eenmaak het hele huis wakker was zijn we lekker richting het strand gegaan. Lisa en ik vonden het wel tijd voor coctails dus we hebben er een paar gedronken daar. En dat merk je dan wel vol in de hitte en de zon. Savonds ben ik samen met Lisa nog even naar Cabana gegaan voor een drankje en een dansje en wie loop je dan tegen het lijf? Jaaa Gerard Joling. Ik heb even met hem zitten kletsen en we hebben uiteraard even een foto gemaakt samen. Super leuk!!
2de kerstdag moest er voor mij gewoon gewerkt worden helaas. We hadden 2 cruise schepen die gehaald moesten worden. Om 4uur vond ik het een mooie tijd om te gaan en ben ik naar mijn huisgenootjes gelopen die op Aloha lagen. We zijn s avonds uit gaan eten op Wilhaminaplein voor de verjaardag van Nathalie want ze was over een paar uurtjes jarig. Ik heb een heerlijke ossenhaas op met champignonsaus! Heeerlijk. 27 december was onze lieve huisgenootje Nathalie jarig. We hebben sochtends vroeg een ontbijtje op bed gemaakt voor haar en daarna zijn Michelle en ik gaan werken. Savonds was er een fullmoon feest op Kokomo beach waar Tom Michelle en ik samen heen gingen. Van te voren zijn we naar Suus gegaan op de Nieuwestraat. Even gekeken in wat van studenten huisjes hun wonen. Om 21:00 uur zijn we richting Kokomo beach gereden waar we van te voren met de Loco Loco bus mee zouden gaan. Dit is een bus die maar voor de helft banken er in heeft staan, geen ruiten heeft en waar de muziek super hard staat. Een echte party bus dus. En dan sta je te wachten op de bus en dan kom je Patricia en Lotte tegen. GEZELLIG! Patricia ken ik van het Leukermeer van vroeger en Lotte is 3 jaar geleden het zelfde avontuur aangegaan met mijn zus samen. ZO, alle 80 man verdeeld over 2 bussen en we konde gaan vertrekken. Na 2uur rond te hebben gereden kwamen we terug op Kokomo beach en onze fullmoon party kon ook gaan beginnen. Zwaar dronken?! Om half 3 was het mooi geweest en zijn we naar huis gereden aangezien ik zaterdags gewoon mijn est werken. Helaas was ik als enige die moest werken want de rest van het huis ging wake boarden op het spaanse water. Helaas dat ik dit moest missen maar er moest gewerkt worden. Zaterdag avond ben ik lekker thuis gebleven en vroeg naar bedje gegaan. Zondag was het Cabana festival op Cabana beach. Smiddags al lekker naar het strand gegaan en lekker liggen zonnen. In de loop van de middag werd bet steeds drukker en savonds brak het feest los. Het was gezellig, leuke mensen, blote voetjes in het zand en dansen maar. Het was een leuke avond met ze alle. Maandag weer een dagje werkt. Tevens ook het laatste dagje in 2013. Oudjaarsdag ben ik samen met Michelle Lisa en Chayenne naar Punda gegaan. We wouden allemaal nog een mooie jurk score voor vanavond. Na uren gezocht te hebben hebben we er uiteindelijk allemaal 1 gevonden. We zijn toen gaan lunchen op het Wilaminaplein en daarna nog eventjes gezocht naar slippertjes die we helaas niet hebben gevonden. Rons 14:30 uur zijn we naar Cafe de Tijd gelopen. Dit was het einde van de 2 kilometer lange miljoenen klapper. 1 ding is zeker. Het was heeeeeel veel rook en een enorm lawaai. Maar leuk om dit gezien te hebben.We hebben sadaarna Tom gehaald van het werk en zijn naar huis gereden. Allemaal lekker douche en optutten. Om 19:00 uur curaçaose tijd hebben Robin en Bas vuurwerk afgestoken. Dit omdat het in Nederland 00:00 uur was. Leuk en heel gek op een of anderenl manier. We zijn rond half 8 weggegaan want we gingen eten bij de Mac. Maar we hadden er natuurlijk weer niet over na gedacht dat het oudjaarsdag was en alles maar dan ook ALLES dicht zat. Heel curaçao afgereden met ze alle maar we kwamen met een lege buik weer thuis. Toen thuis alle koelkasten en diepvriezers uitgepluist en er een restjes avond van gemaakt. Zalm met rustie rondjes en kaassoufflés. Na het eten omkleden en verder tussen. Rond 22:30 uur zijn we naar Wet & Wild gegaan. Het was een all inclusief feestje dus we kregen een leuke lichtgevende beker waar we de hele avond drank mee konde halen. En toen was het bijna 00:00 uur bij ons. Samen met de DJ afgeteld en GEKUKKIG NIEUWJAAAAAAR. Super mooi vuurwerk werd er afgestoken en iedereen was vrolijk en wenste elkaar gelukkig.nieuwjaar. we hebben de hele nacht nog gefeest en om 04:30uur was het een mooie tijd om naar bed te gaan. Helaas ging de wekker alweer om 8uur want het was tijd voor de nieuwjaarsduik. Om half 9 snel Patricia Lotte en Manon opgehaald en door gereden naar Zanzibar. Daar onze Unox mursen opgehaald enons zelf op een bedje geplofd. Want ja, we hadden niet heel veel geslapen. Met de ochtend werd het steeds drukker en om 12:00 uur was het dan eindelijk zo ver. Iedereen verzamelde zich voor op de rand. 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 EN SPRINGRN MAAAAR. Op facebook staan er fotos en video's online die jullie kunnen gaan bekijken. Na de duik een heerlijk kopje warme snert op en die smaakte me toch eens goed! Voor de rest van de dag op het strand gelegen en niks gedaan. Savonds lekker op de bank gezeten en gechillt en lekker vroeg me bedje in gegaan. Op het moment zit ik samen met Michelle op kantoor. Het regent pijpenstelen... en het lijkt wel herfst haha. Nou allemaal, ik stop er weer mee.
Tot snel xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Sofie

Actief sinds 13 Okt. 2013
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 19572

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 18 April 2014

Stage op Curaçao

Landen bezocht: